neděle 11. listopadu 2012

Dva týdny v pohybu...

Za dva týdny neustálého lítání po městě (pracovně) jsem stíhala i něco ze sebou dělat. Vlastně to bylo v plánu už když jsem se balila... Využít města, zajít si plavat, na zumbu... Skoro obden jsem si dávala do těla. Tak malá ukázka jídelníčku...
Snídaně: vločková kaše
                                                        Oběd:  Naložené masíčko s rýží
                                                     A večerní zdravá nálož po cvičení

Jak je vidět, strašně jsem rýžovala, rýže byla na jídelníčku skoro obden... Já ji prostě miluju na xxx způsobů. A brokolici, tu bych mohla mít všude. Je to má nejoblíbenější zelenina.
Jinak svačinky většinou zeleninové...mrkev, okurek, atd.... A pitný režim jsem dodržovala snad nejlépe za poslední dva roky... :-)

1 komentář:

  1. Já ty kaše nemůžu, asi je to trauma z dětství, kdy mě naši nutili jíst krupicovou kaši a já se z toho v 90% poblila :D

    OdpovědětVymazat