úterý 9. října 2012

Část 2. Jak to začínalo



Když jsem po čase stála zase přede dveřmi u paní doktorky a opakovala jí ten samý problém, co před několika týdny, rozhodla se s tím něco dělat… Testy na lepek → Nebylo nic nalezeno. „Tak ti asi dělá problém mléko, sama jsi říkala, že se to s omáčkami stupňuje… Podívej, blíží se prázdniny, odpadne ti stres ze školy, uvidíš, že se to určitě zlepší a ty omáčky a mléko… Nejez to, stejně se po tom tloustne.“ …tak s touto větou jsem odcházela od paní doktorky. Prý se to samo o prázdninách zpraví.

Omáčky jsem vyřadila mléko taky, sýry říkala že můžu, takže sýr si občas dám. Je konec července a nějaké zlepšení je, záchod navštěvuji pořád nadmíru, ale oproti tomu co bylo dřív jsem šťastná. Tento stav se mě však drží až do srpna, nic se nezlepšuje ani nezhoršuje. A stolice 3x za den stále není normální, a už vůbec ne „průjmová.“ Denně pojídám Chlorellu ale výsledky pořád nikde, místo toho mi tělo začíná stávkovat vyrážkou na hlavě, a měsíčky se u mě zastaví i třikrát do měsíce. Přitom beru HA, tak jak je to možné?

Odpověď jsem našla u paní alergoložky, na preventivní kontrole. Když se mě zeptala na můj zdravotní stav v uplynulém půl roce a já jí vylíčila toto, nestačila se divit neznalosti mé dětské paní doktorky, že existuje něco jako IL.

Vysvětlila mi, co je to intolerance laktózy a vše kolem ní. Jak by měl vypadat můj jídelníček.

O tom už ale zase ve třetí části, aby z toho nevznikl román.

Žádné komentáře:

Okomentovat