středa 10. října 2012

Jak jsem vyřadila mléčné výrobky


Pokud jste si přečetli předchozí články, možná jste došli až sem. V bodech bych ráda napsala, jak jsem mléčné výrobky ze svého jídelníčku začala vysazovat, a kam až jsem došla.

Červen 2012: -nejím žádné omáčky, ve kterých je mléko
                            -mazací (tavené) sýry nejím vůbec
                            -občas si dám plátkový
                            -občas hřeším na kafe latte a pak jen cítím, jak mi to bolící břicho dává najevo
                            -nejím mléko s müsli, ale (!) müsli s mlékem, to znamená mistička müsli trochu pokapána   mlékem… Ze dne na den jsem se mléka vdát neuměla. Kdybych to zvládla, byla bych na tom zdravotně možná úplně jinde.

Červenec 2012: -sýry definitivně z jídelníčku pryč, jak tavené, tak plátkové
                                   -kafe latte jsem neměla ani jedno, a do běžného kafe taky mléko nedávám → nepiji ho již vůbec
                                   -müsli ďobu jedině holé

Srpen 2012: -takovou tečkou za životem obsahující sýr byla pizza
                                   -otestovala jsem sýr ovčí
                         -díky tcháni jsem se dostala k mléku ze sóji, nic úžasného, ale věřím, že to půjde

Září 2012: -po dlouhé době jsem zkusila balkán (bylo mi řečeno, že zakasané by mi problémy dělat nemusely) – za pár hodin jsem věděla, že ani s tímto sýrem nebudeme kamarádi
                         -mléko jsem kompletně nahradila sójovými produkty, na které vám brzy začnu dávat typy

Říjen 2012: Tento měsíc sotva započal a já silně přemýšlím že ze svého života vymažu i pečivo. Ve většině pečiv mléko najdeme. Vzhledem tomu, že mé trávení pořád nepracuje jak má, půjdu do toho. Doposud nevím, zda trpím nesnášenlivostí na mléčné bílkoviny, či intolerancí laktózy. Kdybych měla problém s mléčnou bílkovinou, snesu tvaroh a zakysané výrobky. Já mám problém i s těmi zakysanými.

Žádné komentáře:

Okomentovat