čtvrtek 18. října 2012

Coldrex-moje záchrana



Moc fajn věc. Přivedla mě k ní přítelova mamča, když jsem se u nich loni kurýrovala z nějaké chřipky. Cpala mě od rána do večera vitamínama a na večer jsem dostala tento „NOČNÍ COLDREX.“ Ta barva mi strašně připomínala zelenou, ano, myslím TU zelenou, neboli Peprmintku. 


Teď na podzim mám pořád potíže s rýmou. Nosní sliznici mám rozdrážděnou celoročně, ale teď na podzim než se „aklimatizuji“ na to počasí po létě to je zážitek. Neustále nos jak beton… Naštěstí to není ten druh rýmy, kdybych měla natolik zabetonovanou hlavu, že by mě zlobily migrény a podobně. Nicméně život mi to umí znepříjemnit dost.

Tak dva týdny dozadu jsem denně šla spát s dusivým kašlem… Přes den nic a na večer dusivý, suchý kašel. Znepříjemňoval život mně a mým spolubydlícím, které (moc vám děkuji holky) neřekli ani popel. Usínání na zádech nepřicházelo v úvahu a já používala v září inhalátor, jako kdyby byl květen a na stromech všechno kvetlo… Nebyla to alergie, snad nějaké přešlé nachlazení či co…

Vzpomněla jsem si na přítelovu mamču a tento Coldrex a mazala pro něj do lékárny, mě je jasné, že to bude asi dost velký hnus pro organismus, ale když potřebujete studovat a taky spát a ne noc prokašlat, tak hledáte nějakou alternativu. Asi po třech dnech se to dalo dohromady, ještě jsem to pro jistotu ladila mentolovými bonbóny před spaním, ale fakt se to srovnalo. A když je nejhůř a nemáte čas na kurýrování, pomůže.

Nepatří k nejlevnějším, ale ta investice když už vás něco fakt popadne a vy nemáte čas na kurýrování není až tak zlá ;)



Žádné komentáře:

Okomentovat