středa 17. října 2012

Zdravá večeře vhodná na vyhození



Neděle je místo odpočinkového dne pro mě dost často dnem vařením, uklízením, chystáním se do školy…

Kvůli problémům spojeným spolu s mojí potravinovou alergií není pravidlem, že bych školní kuchyni denně navštěvovala. Spíše naopak, někdy je zázrakem, když mám třikrát do týdně oběd. Proto v neděli vaříme a pečeme, abych aspoň do středy měla pokoj s lámáním si hlavou nad tím co jíst či nejíst.

Včera jsem chtěla večeři a jídlo do školy vyřešit jedním vrzem. Čínské nudle na zelenině?

Nudle se vařili, zelenina se dusila, šmakoun nakrájen… Ale zelenina mi  prostě nešla dochutit. Sójovku kterou jsem tam dala jsem vůbec necítila, koření taky ne… A mrkev měla opravdu divnou chuť. Byla to zelenina značky Clever, a mnou byla koupená rozhodně naposled. (Už kdysi jsme vyhazovali hrášek...) Jednalo se o směs brokolice a mrkne… Brokolice chutnala jak papír a rozvařením to opravdu nebylo a mrkev měla divnou pachuť… Z večeře jsem vyjedla jen nudle. Zelenina pozřít opravdu nešla, na tom jsem se shodla i s mojí mámou.

Hodím vám sem obrázek. Opravdu ponaučení, co pěkné se zdá navenek, ve vnitř dobré být nemusí.

Vypadá to fakt dobře, že? Taková zdravá véča... Ale pro mě spíše ponaučení:
 STOP ZELENINĚ CLEVER!

Žádné komentáře:

Okomentovat