pondělí 15. října 2012

Po roce na nohou


Stále sice beru antibiotika, ale po týdnu doma prosezeném na zadku mi to začalo šplouchat na mozek. Za toho třičtvrtě roku, co se řešila má potravinová (é) alergie jsem snad krom pár temp v bazénu jednou za čas absolutně zlenivěla. Žádný pohyb... Jde to bohužel dost vidět, a hlavně se cítím dost mizerně.

Rozhodla jsem se jít na procházku. Vzala jsem šortky, nazula botasky, mp3 do uší a vyrazila s cílem, že aspoň hodinu na čerstvém vzduchu! Blbě jsem si to rozvrhla, hodina v tahu a já v nohou asi 3,5km (jak mi později řekla mapa)... Jedna cesta se mi šla krásně v pohodě, ale na zpět jsem značně cítila že jsem si toho měla dát méně. Začít zvolna a ne udělat na jeden den zátah kolem 7km. Nicméně endorfiny se dostavily, a silné lupání v kotníku také (volila jsem i terén a mírné převýšení).

Teď mám ze sebe dobrý pocit. Myslím, že to vyflusnutí měla na svědomí snad i ta antibiotika. Ještě jich tam na pár dní mám a jsem zvědavá, co mi po nich řekne pan doktor.

Co se týče jídla:
Snídaně: Obložený tmavý chléb zeleninou a šunkou (sýr jsem z tama vyhodila)
Svačina č.1: Štrůdlík (2 kousky)
Oběd: Žampionové ryzoto se šmakounem
Svačina č.2: Štrůdlík, mussli
Večeře: Ryzoto

Strašně jednotvárné, chybí zelenina, ovoce... Ale na nákup jsem se dostala až večer, a mé první dny v týdnu jsou pojídání toho, co si dovezu z domova, takže na štrůdl se těšme tak do středy :-)

Pohyb:
Cca 7km
Čas: 85min

Žádné komentáře:

Okomentovat