pátek 19. října 2012

Já a moje zdravotní trable


Je mi devatenáct a už můžu říct, že mám na kontě pěknou sbírku nemocí (?) Nevím, jestli mám prostě špatně naděleno do vínku, ale je mi jasné, že hromada z těch problémů co následně napíši vznikla kvůli mé blbosti, mým stravovacím návykům. Chci si je všechny sepsat, chci se z nich poučit, chci aby se už neopakovaly!

13-15 let… Mladá naivní slečna co si pěkně nebezpečně zahrávala se svou váhou. Těch 10kg co jsem hladověním zhubla za dva měsíce mi mé tělo bude dávat sežrat do konce života.

14 let… Velké problémy s hormony, měla jsem v těle strašně moc těch mužských, netvořila se mi sliznice v děloze. Brala jsem hormony které nezabírali, později jsem přešla na HA. Přišla mi menstruace. Velké hurá.

17 let… Znáte záněty močových cest? Já po dobu sedmi měsíců v kuse neznala nic jiného. Seznámila jsem se s přítelem a samo se to spustilo. Nevím, že bych k tomu dalo tělu nějaký popud, že bych třeba prochladla. Hodně často mi to lékaři odůvodňovali tak, že za to může sex a bakterie spolu s ním přenášené. Nikdy jsem se tak moc nestarala o intimní hygienu jak v tomto období. Cpala se brusinkami, pila čaje, kupovala si předražené brusinkové tabletky v lékárně. Antibiotik jsem měla nespočetně. Když jsem to s mámou probírala, a propočítávala, měla jsem co čtrnáct dní jedny antibiotika.

18 let… Od té doby řeším laktózu a potraviny. Přemýšlím, že krom mléka se zřeknu i pečiva. Tím myslím toho z mouky. Kvůli mému problému s laktózou jsem dala vzniknout tomuto blogu… Teď však přemýšlím, že nepůjde jedním směrem, ale naopak, zdraví, zdravá strava a mé nové já, na kterém chci začít pracovat.

Aktuálně jsem na skvělé cestě. Prosím o podporu. Rodiny, přítele i Vás.

Žádné komentáře:

Okomentovat