pondělí 15. října 2012

Test na mléčnou bílkovinu

Po dlouhé době trápení, kdy jsem sice dodržovala dietu pro alergiky na mléčné výrobky, ale nikdy se to nedalo úplně do pořádku... ( :-( ) jsme s panem doktorem usoudili, že je třeba s tím něco dělat. Padala slova jako kolenoskopie a gastroskopie. (Bojim bojim...) Nakonec však pan doktor usoudil, že začneme něčím méně drastickým a poslal mě k jistému panu doktorovi do poradny. Vysvětlil mi, že tam se mi budou dělat jistá vyšetření (většina prý půjde s krve) a na základě toho pan doktor usoudí, zda pro jistotu tu gastoskopii či kolenoskopii provést.

Řeknu vám, že se dost bojím, já už si snad vnitřně přeji ať mám 100% určenou tu alergii na mléčnou bílkovinu a ať už mám pokoj...

Dnes se budu objednávat. S panem doktorem, za kterým jdu do poradny už zkušenost mám, přiznávám, není zrovna příjemná. Před několika lety jsem u něj byla na gastroskopii. Není to příjemný zážitek, ale přežít se dal. Za tu nepříjemnou část si můžu z velké části já. Sice jsem dodržela pokyny co se týkají jídla před tímto zákrokem, ale ještě večer před zákrokem jsem dlouho do noci popíjela můj milovaný čajík... Takže další den ráno, když jsem u pana doktora ležela na lehátku s hadicí v krku, a protitlakem se mi z úst ještě valil čaj pitý před pár hodinami... No uznejte, debilita... Takže pokud vás to třeba někdy čeká, tak nejen, že nejíst, ale ani NEPÍT!

Žádné komentáře:

Okomentovat