úterý 16. října 2012

Zelené potraviny za brigádu :-)


Miluju zelenou, tak co si nenadělit něco zeleného za vydělané peníze z brigády? Byla jsem na inventuře a na účtu mi před pár dny přistály peníze. No řeknu vám, za dvě noci lítání po Kauflandu mít  700 + nějaké drobné… No, raději mlčím. Jasně, v dnešní době lepší nějaké peníze než žádné a lepší aspoň nějaká brigáda. Je mi jasné, že někteří brigádu nemůžete sehnat vůbec…
Nějak mi dumalo hlavou co za to koupit… Potřebovala bych sportovní podprsenku, zimní boty, zimní bundu, nové povlečení by taky bodlo, pak jsem chtěla pernamentku na bazén… Na 700,- trochu velký sny, že? :-D

Delší dobu zvažuji detoxikaci organismu, trochu se na zimu obrnit abych se do maturity dala dohromady. Už čtrnáct dní intenzivně spolupracuji s vlákninou a chlorelou. Ale co jiná zelená potravina, co takhle legendární zelený (mladý) ječmen-pšenice?


V mžiku jsem byla rozhodnutá, a když jsem včera objednávala, neváhala jsem vůbec. Je to investice do zdraví.
Jediné, nad čím jsem přemýšlela,  bylo množství. Díky jisté slečně mám odkaz na stránky, kde se dají tyto věci kupovat po gramech… Říkala jsem si, že na drobnou ochutnávku by mi ječmen za 200,- mohl stačit, co když to nezvládnu vypít??! Nakonec jsem si ale řekla, že když už mám jednou platit poštovné, je to jedno, takže za 400,- jsem si vzala zelenou pšenici (ano, čtete dobře, v poslední chvíli jsem ječmen prohodila za pšenici, úmyslně) a za 250,- jsem si koupila vlákninu.

Poštovné velmi solidní, do 70,- Kč. Už se těším, až vše dojde. Dochází mi chlorela a další prozatím kupovat nebudu. Teď to zkusím s pšenicí a vlákninou.
Doposud jsem měla od doktora Popova, nebyla špatná, cenu si nevybavím, ale proč nezkusit něco nového?

Žádné komentáře:

Okomentovat