úterý 16. října 2012

Odpočinkový den

Dnešek musel být odpočinkový, ráno jsem lezla z postele kolem 5:30 a naspaných jsem měla kolem sedmi hodin což je na mě dost problém... Aspoň 8hod abych mohla fungovat! Školní jídelníček mi až do čtvrtka neumožňuje žádné teplé jídlo... Zítra je jako příloha jednoho jídla kaše (mléko), a další jídlo koprovka (mléko). Takže zítra budu opět o domácím štrůdlíku a ve čtvrtek už konečně oběd :-)

Strava:
 6:20 Snídaně: dva slunečnicové chleby, šunka, půl jablka
10:10 Svačina č.1: 1,5 jablka
12:45  Svačina č.2: 2ks štrůdlu
15:15 Oběd: ryzoto
19:30 Večeřo-svačinka: 1,5 jablka

Co se týče těch intervalů fakt děs dnes, jsem si toho vědoma. :-(
Vláknina: ráno před snídaní 1,5 čajové lžičky, a ještě tak dvě hoďky před spaním aspoň malou čajovku

Pohyb:
-žádný, dnes relax, odpoledne jsem na tři hodiny usnula, ten včerejšek mi prostě dal zabrat :-)

Pitný režim:
-necelý litr zeleného čaje, voda z kohoutku, ovocný čaj neslazený (2 hrnky)
-myslím, že pokud to dva litry nejsou, dost se to k nim blíží :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat