středa 24. října 2012

Svačení

Škola byla tento týden jen tři dny a musím se pochlubit, že jsem svačila přímo vzorně :-) Z domu jsem si dovezla buchtu (bez mléka, jak jinak :-) ) a musím říct, že byla fakt dobrá a hlavně ultratenká. Inspirace pečením přítelovi babičky.
Ale více už fotky :-)

Ultratenká buchta :-)
                                                        Má svačinová miska s jablky,
                                                           mandarinkou a buchtou.
                                    Hrozny byly zklamáním. Půl jsem musela vyhodit.

2 komentáře:

  1. Viz jeden můj článek - každou kuličkou hroznového vína do sebe dostaneš skoro jednu kostku cukru :) je to sice ovoce, ale jedno z těch nejsladších a tudíž nejméně vhodných. Takže Tě ani moc nemusí mrzet, žes to vyhodila :D

    P.S. Prosím Tě, nechceš si smazat tu antispamovou ochranu, když Ti někdo komentuje článek?? Vždycky musím projet asi 5 obrázků, než najdu něco, co se dá přečíst :D

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem se do toho dala, mělo by to být ok ;)

    OdpovědětVymazat